Billigt Paket

Surfade runt lite igår på nätet och letade efter en intensivkurs för körkort i Stockholm till min bror som precis fyllt 18 år men som inte riktigt kommit igång med sina körkortsstudier än. Jag jämförde lite precis och upplägg och olika faktorer hit och ditt och kom fram till att Din Körskola har ett riktigt najs helhetspaket för att ta körkort via en intensivkurs

Just nu gick hela paketet loss på 13 900 kr och då ingick 26 körlektioner, böcker, distansprovet, båda riskutbildningarna och hela fadderullan. Visserligen behöver min kära broder förmodligen övningskör en del själv innan han ger sig in på att gå en intensivkurs, men om man får 26 körlektioner på sig att lära sig ratta bilen, ja, då borde man komma en bra bit på vägen, eller hur?

En annan faktor som jag vägde in för alla intensivutbildningar var närheten till körskolan, och nu är vi inte direkt granne med Hallunda, men å andra sidan kan det vara värt att åka en bit för en bra utbildning som inte kostar speciellt mycket. Jag har vidare hört en hel del gott om Din Körskola vad gäller pedagogiken och upplägget, vilket såklart är jätteviktigt.

Ett annat alternativ jag beaktade var paketen med körlektioner för på Ekmans Bilskola där man fick 20 körlektioner för 13050 kr, och jag har en kompis som tog sitt körkort på Ekmans och som tyckte att lärarna där var helt ok.

Men jag vet inte riktigt om det här är ett ”intensivpaket” och det var bara i paket 5 och över som jag tolkade det, som man fick uppkörningen med körskolans bil och uppbackning, och då blir det förstås mycket dyrare i jämförelse med Din Körskola.

Har ni själva några tips på en bra intensivutbildning så är det bara att skriva till mig!

Detta inlägg publicerades i intensivkurs stockholm och märktes . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar